söndag 2 januari 2011

Nytt varumärke och ny guide

Efter nära nog två år av tankearbete och förberedelser lanserar vi nu vårt nya varumärke, som omfamnar vår destinations fyra delar – Arlanda, Märsta, Rosersberg och Sigtuna.

Tillsammans med näringsliv, invånare, och politiker har vi sökt och funnit kärnan i Sigtuna – ja, Sigtunas själ.
Vi går från att vara äldst till först och vi hoppas att du känner igen dig i våra tankar. Nyfiken på mer?

Läs mer under rubriken Bransch i den högra övre menyraden.

Vi har också en rykande färsk Sigtunaguide 2011 att erbjuda dig som vill läsa mer om destinationen Sigtuna och allt som finns att göra här. Ladda ned den från vår startsida eller hämta den hos oss på Sigtuna turistbyrå.

Självklart skickar vi dig gärna ett exemplar också!

Gott nytt år & trevlig läsning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar